dilluns, 12 de novembre del 2007

Novel.la negra

Llegeixo però llegeixo poc....ho faig més que en els darrers anys però em costa concentrar-me i disfrutar de la literatura que fa pensar. Llegeixo novel.la negra. Tot va començar un estiu abans de volar cap a Menorca on me´n volia endur alguna lectura i atemorida com estava que cap llibre dels que tenia per llegir m´era plaent vaig decidir-me per un tipus ben diferent: una novel.la de la D. Leon. I des de llavors segueixo el comissari Bruneti, la seva família, els seus deliciosos àpats, els recorreguts per Venècia i, és clar, els seus casos....Fa uns mesos, però, a en Bruneti li ha sortit un contrincant, que malgrat no ser llatí i jo no conèixer el seu país, em presenta uns casos ben interessants i sovint resolts més intel.ligentment (sorry comissari): és Kurt Wallander. Us recomano les novel.les de H. Mankell

1 comentari:

Anònim ha dit...

La meva mare és una fan de Wallander, tot i que la veritat és que li agraden tot tipus de novel.les d'intriga o misteri. Per cert, Estrella, si es pot saber, on vius? Ho dic pel comentari que has fet al meu bloc, on dius que sempre plou i fa fred.

Josep Pastells