dijous, 29 de novembre del 2007

29 de novembre: per molts anys!!!!!

Sempre m´ha agradat recordar els aniversaris d´aquells qui fan anys....No tinc massa memòria per dates però n´hi ha algunes que m´han quedat gravades per sempre més; de persones amb les que vaig tenir una profunda relació en un període de la meva vida i que ara les trajectòries personals ens han separat. I és clar, aquell dia, el 16 de maig, el 3 de desembre...no els truco, però hi penso. I trobo que això dels aniversaris és una molt bona excusa per contactar amb aquells que, per una raó a altra no ens diem res en el dia a dia malgrat ens agradaria. D´alguns, amb tristesa, recordo més la data de la seva mort. Avui però és una d´aquelles dates que em van ajudar a retrobar un bon amic amb el que feia anys i panys que no ens parlàvem. Per molts anys, P, que ja en fas un més que jo!!.