dilluns, 29 d’octubre del 2007

D´improvisar

D´improvisar no en sé gens...i mira que en faig, d´esforços...però és que no m´és natural i he de posar-hi massa energia. Potser depèn de cultures, potser de caràcters, potser de l´educació rebuda...; de cada potser jo en dec tenir el màxim i és per això que em resulta més que difícil fer-ho. I, és clar, no diguem, quasi ratllant l´impossible fer-ho amb una certa alegria. Com diria una bona amiga, "és que ets tan virgo!!!!!". Virgo o no, prefereixo planificar tot allò que estigui en les meves mans i que no m´imposin amb les seves idees de darrera hora.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Si així et funciona i et va bé, crec que és bo que ho apliquis sempre que puguis. A mi m'agradaria fer el mateix, però per desgràcia em falta disciplina i em sobra mandra.

Josep

P.S. Per cert, gràcies pels teus consells al meu bloc